Ahad, 29 Mei 2011

~ HIMPUNAN VIDEO-VIDEO PEMIMPIN PAS YG DIJAMIN MASUK SYURGA ??




ulamak dari umno jijik patut di hina , di cacimaki, dikatakan setan, dihina nama dan banyak lagi...inilah realiti ulamak pas mereka lebih maksum dari segalanya..  tapi ulamak pas x boleh nk tegur usik pun jangan!!

ustaz kazim marah azli taliban
video klik sini

azli taliban hina nama mufti perak sbgai haramsani
klik sini

mufti perak berdengung?? tu dia punya maksum nya pemimpin - pemimpin pas neh.. badrul amin dan tau ka syurga neraka dia neh?? 
video klik sini

badrul amin ulamak ka dia nie?? perangai mcm adk beradik setan dh kot..
video ulamak Pkr setankan mufti perlis dia punya setan x kira..
klik sini

PEJUANG REVOLUSI 1957 : TUDIA MACAM NIE PUNYA PERANGAI NAK BAWA AGAMA ISLAM?? DASYAT-DASYAT PEMIMPIN PAS NIE.. TAPI KALAU DEPA KATA KT UMNO X PAYAH MINTA MAAF PUN SYURGA DAH DALAM GENGAM.. HIPOKRIK PUNYA PEMIMPIN.. PEMIMPIN MCM NIE NK DIANGKAT SEBAGAI ULAMAK?? 

1 ulasan:

  1. dah orang pas berbuat fatwa macam tu, menyokong orang berfahaman plurisme, peliwat dan penzina, dan berkata sesiapa yang mengaibkan orang berfahaman plurisme, peliwat dan penzina itu makanya kena minta maaf dan jilat kaki orang berfahaman plurisme, peliwat dan penzina itu sepatutnya tidak perlu dimafkan, kumpulan dialah yang mula menfatwakan adalah baik untuk mendedahkan keaiban seseorang yang bakal dipilih sebagai pemimpin agar rakyat tidak salah memilih pemimpin, kenapa apabila didedahkan keaiban bakal pemimpin pilihan mereka fatwa ini dibatalkan. memang nampaknya pas mengamalkan fatwa terpilih, orang umno bolih diaibkan kerana alasan tadi, tetapi orang pas/pkr/dap tidak bolih diaibkan kerana ada ayat alquran melarang perbuatan mengaibkan orang. itulah kelebihan orang yang berilmu agama memilih ayat yang hanya berpihak kepada mereka dan menggunakan ayat yang lain untuk menghentam pihak lawan mereka.

    BalasPadam