Jumaat, 27 Mei 2011

~ HARGA MINYAK TAK BERUBAH , lim WANG eng SEKAU 2 JUTA SURCAJ

assalamualaikum
Sampai sekarang pn ketua menteri mcm bapok tak menjawab lagi mengenai surcaj air yang membebankan penduduk Pulau Mutiara.. ada adun dari umno yang mengutarakan nya maka setan lim Wang eng akan memutar belikkan nya..
video KM bapuk yg suka menipu
klik sini
Isu surcaj bil air yang dikenakan oleh kerajaan regim DAP diketuai Guan Eng kepada rakyat Pulau Pinang sebenarnya banyak MASYUK giler . Ramai rakyat tidak ketahui bahawa sebanyak lebih RM 2 juta telah berjaya dikaut oleh komunis DAP ini sejak pengenalan surcaj dibuat.
Itu tempoh baru dalam 3 bulan sahaja iaitu dari Jan 2011 hingga Mac 2011. Bagaimana sehingga tempih 6 bulan atau 12 bulan?
Dalam masa 3 bulan ini juga , sebanyak 30 % dari pengguna domestik dikenakan . Satu jumlah yang cukup tinggi dan bermakna Guan Eng sudah kaji bahawa rakyat surcaj ini sebenarnya boleh kaut duit buta cukup banyak.
Sudah tentu lah selepas ini bonus staf PBA Holdings serta elaun Board Of Director akan berlambak disebabkan keuntungan syarikat milik kerajaan negeri ini meningkat disebabkan surcaj buta saja dari rakyat dikaut!
Kalau ada ura-ura harga minyak nak naik dan subsidi hendai dipotong , puak-puak Pakatan bangsat ini punya lah hantam kerajaan kerana ia akan membebankan rakyat. hari ini mereka kantoi lagi oleh penipuan yang mereka sendiri lakukan..
Lim wang eng - Pengerusi Perbadanan Bekalan Air Pulau Pinang (PBAPP

undilah PAS untuk DAP berkuasa 
undilah BN untuk UMNO berkuasa

Tiada ulasan:

Catat Ulasan