Selasa, 7 Jun 2011

~ PILIHAN RAYA MASJID : PERGI MAMPOS DENGAN DAP - MAT SABU


Kerajaan negeri pimpinan DAP telah memutuskan kaedah pemilihan Anggota Jawatankuasa (AJK) Kariah Masjid di seluruh negeri menggunakan sistem pengundian dalam kertas undi ala pilihan raya.Pengerusi Jawatankuasa Agama, Perdagangan Dalam Negeri dan Hal Ehwal Pengguna negeri,Abdul Malik Kassim berkata, kaedah pemilihan yang diperkenalkan itu adalah persetujuan bersama dengan pelbagai pihak termasuk Jabatan Hal Ehwal Agama Islam (JHEAI), Majlis Agama Islam Pulau Pinang (MAIPP) dan pertubuhan bukan kerajaan (NGO).

"Menerusi perbincangan dan percambahan fikiran dengan pelbagai pihak, kerajaan telah bersetuju dan mahu kaedah pemilihan jawatankuasa kariah yang lebih telus, berbanding dengan tatacara pemilihan sedia ada,” katanya kepada pemberita di sini,hari ini.

sekali lagi dap mahu memecah belahkan perpaduan umat islam di malaysia dengan meletakkan kuasa sebagai keutamaan. gua rasi cina dap nie sudah biadap berani - berani menganggu kesucian islam.. kenapa pula tidak di ada kan pilihan raya "Tokong" ?? ini masjid juga dia nk usik.. berani sungguh cina dap lanun melaka neh.. ptt la melayu melaka tolak dia datang pula menjahanamkan pulau mutiara..

seharusnya pemimpin - pemimpin pas harus sedar dengan permainan dap nie untuk memecah belahkan pepaduan islam di malaysia.. dap hanya inginkan kuasa di malaysia setelah mempelopori ekonomi kuasa hak yang mutlak boleh menghalau org islam dari malaysia..

mat sabu patut kata " PERGI MAMPOS DENGAN DAP"

 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan