Ahad, 12 Jun 2011

~ YANG TAK SEDAP : PENYOKONG KELANTAN PATUT ADA KESEDARAN SIVIK !!

nk protes pun ada cara bkn 'berbogel'

Piala FA kelantan dan terengganu 
berakhir dengan keputusan terengganu menang tipis 2 - 1.. 

tapi gua bukan nk sembang siapa menang siapa kalah gua nk sembang tentang realiti bolasepak kt malaysia nie.. sbb tiada kesedaran sivik lansung dalam bolasepak malaysia sikit2 baling mercun, sikit2 baling botol, pancar laser dan macam - macam lagi la.. tapi yang tak tahan sampai ada yg 'berbogel' tanda protes.. teruk smpai tara tu..

Ini bukan gua nk kata kt penyokong kelantan ja negeri - negeri lain pun patut mempunyai semangat kesukanan yang tinggi bukan semangat berpolitik bila dalam bersukan..

gambar - gambar yang gua rasa tak patut berlaku kt arena sukan bolasepak malaysia nie..

gila betul kalau fan pun takan bendera kelantan buat alas bontot ??


kalau jumpa kt gua mau kena sepak 2,3 kali neh


kata fan kelantan bawa bendera 'parti politik' apa cerita ?? tatau presidennya org siapa??


so dalam buruk pasti ada baik yg nie gua puji la


bola - bola juga solat jgn lupa.. 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan