Selasa, 7 Jun 2011

~ PERPECAHAN UMAT ISLAM AKAN BERLAKU DI MALAYSIA!! Dap CABAR KUASA AGUNG !!

mungkinkah imam dan khatib akan bergaduh demi "kuasa" yg cuba dap tonjolkan untuk melaga2kan umat islam Pulau Pinang


Perpecahan umat islam di malaysia kan berlaku jika pilihanraya masjid akan diadakan yang diaturkan oleh kerajaan "dap". sudahlah islam di malaysia berpecah kepada 2 puak iaitu UMNO dan PAS sekarang "dap" makin berani untuk melaga - lagakan umat islam.. gua paling pantang bila "dap" nie nk masuk campur hal - hal islam neh.. asal "dap" tak buat pilihan raya "tokong" or "kuil" ja??? inilah musibatnya..


memang ligat permainan dap ini sehingga umat islam terutamanya parti yang dikatakan mempertahankan islam lansung tidak membantah anasir jahat dap ini.. mana pemimpin - pemimpin pas negeri?? mana pemuda pas negeri?? mana ustaz yusni mat piah ketua pemuda pas?? 


Apa lagi dap mabuk tak buat di Pulau Pinang segala carcamarba, segala onar semuanya terpalit di negeri pulau pinang. Dahulu Di Kejutkan Dgn Meruntuhkan Kg Buah Pala (Org India), Kemudian Isu Runtuhkan Rumah Kg Asam, Lepas Tu Robohkan CAFE DOREMI (Org Melayu) ,Lagi Isu Robohkan Kedai Makanan Laut Di Pulau Pinang (Org Melayu ), Lepas Tu Robohkan Gerai2 Makan Di Taman Pelangi ( Org Melayu) , Paling Hebat Perarakan Maulidur Rasul Pernah Nak Di Batal Kan Oleh Kerajaan Pulau Pinang.. Tahniah Pada Yang Membuat Pilihan Pada Kerajaan Pulau Pinang Sekarang. 



persoalanya satu "dap" cuba tonjolkan umat islam dengan perebutan "kuasa" yang boleh memecah belahkan perpaduan agama islam dan mencabuli hak perpaduan islam serta berani melawan kuasa Agung sbagai Ketua Agama Islam di Pulau Pinang.

UTUSAN MALAYSIA

KLIK SINI

Tiada ulasan:

Catat Ulasan