Khamis, 9 Jun 2011

~ ORANG ISLAM PAS SANGGUP TIDO ATAS JALAN UNTUK PERTAHANKAN AGENDA DAP (PILIHANRAYA MASJID)

masjid tempat 'beribadat' bukan tempat buang 'undi'

Dap semakin menunjukkan kesialan nya dengan mula mempolitikkan masjid - masjid bagi menghuru - hara kan perpaduan umat islam di malaysia dengan mengadakan pilihanraya masjid yang turut disokong oleh Malik Kassim yang baru lepas merasmikan pesta "babi salai" di pisa pada 3 jun yang lalu.. gua pelik la kenapa ada balaci - balaci Pkr org islam yg sokong apa yang Kafir dap cadangkan nie seolah - oleh kita pulak tak reti nak susun atur institusi masjid..

sejak bertahun - tahun tiada pertikaian di masjid - masjid "dap" cuba menpertaruhkan kuasa untuk memecah belahkan perpaduan islam.. tak kira org pas atau orang umno masih sembahyang dalam satu masjid.. TETAPI bila diadakan pilihan raya tentu org pas dan umno cuba bertanding dan sekali gus boleh menyebabkan pertelingkahan sesama islam..

sungguh tersusun strategi Kapiaq Dap nie untuk memporak perandakan perpaduan umat islam.. bukan itu sahaja kuasa Yang Dipertuan Agung pun sanggup dicabuli nya sebagai ketua agama Islam di Pulau Pinang.. 

lepas nie ada tak orang - orang islam PAS mahupun pkr untuk tido atas jalan seperti dap hilang kuasa di perak dengan sanggup tido atas jalan bagi menghalang sultan perak selepas solat jumaat.. Pas dan pkr Pulau Pinang bolehlah tido atas jalan untuk menjayakan agenda dap menghancurkan umat islam di malaysia..


mai orang Pas dan pkr pikir sat kenapa kerajaan kapiaq dap lim tak adakan pilihan raya "kuil" atau pilihanraya "tokong" ?? try cuba buka minda yang kolot tu noh jgn smpai agama tergadai sebab agenda politik bodoh dan jijik hampa!!!

UMNO Pulau Pinang Menghadap Yang Dipertuan Agung
KLIK SINI

2 ulasan:

  1. Saya rasa ini adalah rentetan dari keengganan pihak AJK sebuah masjid (sy rahsiakan) yg enggan membenarkan LGE guna masjid utk program LGE. Ajk minta gunakan dewan sebelah, tapi sudahnya LGE batalkan terus program itu sbb nak guna masjid juga. Sial LGE.

    BalasPadam
  2. jangan lar sekali pun bagi DAP buat aktiviti dimasjid2... haram tu, dah lar makan babi, tak basuh bontot lepas berak... isssh... jijik kafir nih...

    BalasPadam