Isnin, 6 Jun 2011

~ MANGKUK AYON AMK PKR PULAU PINANG BILA NK JAWAB ISU IRI YAHUDI MABOK???


Pkr duk bebal bila isu apco xda bukti duk pulun kampoi tanya umno berkenaan isu apco berhubungan isu 1 malaysia.. tapi bila pemuda umno tanya isu IRI yahudi untuk mendidik pelingkup PKr untuk jatuhkan umno kt hotel sunway mengelabah AMK pulau pinang... pusing kiri kanan tatau nak jawab.. alih2 spin balik dalam kenyataan pejuang bangsa..


Kuasa rakyat,demonstrasi,Bersih,baju kuning,baju merah,suara rakyat suara keramat,people power,tumbangkan kerajaan 16 September coup d'etat dan bermacam macam lagi yang pernah kita lihat didalam kancah politik negara,kesemuanya adalah strategi,penjenamaan dan gerak kerja PKR,DAP,PAS hasil latihan dan skrip yang ajar oleh operatif CIA yang Anwar bawa ke negara ini.

Dakwaan Anwar sebagai agen CIA,pengkhianat negara dilihat oleh penyokong pakatan,orang kampung dan rakyat marhain sebagai satu tuduhan yang keterlaluan. Namun sanggupkah anda menerima kenyataan dan realiti sebenar sebahagian besar yang jumud telah terpengaruh dengan permainan politik Anwar dan kini sudah tergolong menjadi perkakas CIA dan Yahudi untuk memusnahkan negara ini?

Artikel ini disertakan bukti video kaitan dan peranan CIA didalam pakatan rakyat.


 24/5/2011 bertempat di Hotel Sunway,Seberang Jaya satu latihan dianjurkan oleh The International Republican Institute atau lebih dikenali sebagai IRI.Ramai kalangan ahli PKR yang hadir kononnya berasa teruja mendapat latihan mengenai pilihanraya daripada Amerika.Namun Pisau percaya mereka tidak sedar bahawa mereka menjadi perkakas dan alat Anwar bersama CIA dan Yahudi .

IRI berperanan memberi bantuan dana, pemantauan pilihanraya,kajian sikap,strategi kempen pilihanraya,latihan kepada ahli-ahli parti dan pelbagai bantuan lain termasuk manipulasi isu pilihanraya.

ketua pemuda UMNO hantam pKr 

lebih lanjut di pisau.net

tahniah gua ucapkan untuk pisau dan pejuang bangsa kerana berjaya menyelongkar isu IRI ini.. yahudi kot.. anda sokong anda melingkup.. Pkr terus setia dibawah naungan Yahudi IRI dan Lanun Dap.. 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan