Rabu, 26 Januari 2011

~ Anak siapa?? - Takutlah pada Azab ALLAH

aktiviti buang bayi yang ...


( makin bersepah la lepas nie )

anak beruk, anak beruang , anak harimau , anak kucing, anak orang... oittt  anak orang?? pelik2.. budak ada la tinjau surat khabar pagi nie kt ofis seramai 623 anak tidak sah dilahirkan kt terengganu.. tu baru terenganu saja lau kt malaysia nie tatau la berapa ramai.. paling menyedihkan anak orang2 melayu yang semestinya beragama islam.. terutamanya remaja ..  

budak tatau la nak salahkan pihak mana.. nak kata si jantan, si betina pun suka.. so salah siapa?? zaman semakin mencabar.. ini isu akhlak dan moral jangan kita perlekehkan.. seharusnya ibu bapa memainkan peranan2 penting dalam membentuk moral dan akhlak anak-anak.. kenapa hanya melepaskan hanya pada guru-guru..

membuang bayi, melahirkan baik luar nikah, khalwat dan banyak lagi umpama telah menjadi trend masa kini.. jangan kita lupa bahaya azab allah amat pedih rasanya.. persoalan yg budak nak timbulkan ialah jahil kah kita?? syurga atau neraka jadi pilihan?? 


KUALA TERENGGANU: Seramai 623 anak tidak sah taraf dilahirkan di negeri ini tahun lalu, dipercayai akibat pergaulan bebas terutama di kalangan wanita Islamklik sini untuk ulasan seterusnya..



Kalau ditakdirkan Abu Jahal dan Firaun hidup semula di Malaysia nescaya dia pun terkejut beruk. Zaman sekarang canggih lagi pada zaman mereka. Yelahh… 
Sebab zaman jahiliyyah mereka membunuh anak perempuan sahaja dan zaman Firaun mereka membunuh anak lelaki sahaja. Sedangkan zaman kini mereka tak peduli lelaki ke perempuan. Mereka bunuh dengan pelbagai cara. Ada yang dihanyutkan ke sungai, dibakar, disumbat ke dalam lubang tandas, dibuang ke longkang dan dicampak ke tempat pembuangan sampah. - budak melayu seberang

Tiada ulasan:

Catat Ulasan