Sabtu, 2 Julai 2011

~ Freedom Flotilla : Hillari KlingTon Nie MUsibat Israel lahanat!!!!

pantai dia ambek hati noh!!! israel lahanat !!!!

Ramai yang tahu ParLeman Amerika sndri yang rata - rata nya YADUDI MABOK yang berkuasa.. ini makin terserlah apabila hilari Klington menyifatkan tindakan pro-palestine sebagai tindakan provokasi terhadap israel lahanat nie...

gua sendiri terpikir yg amerika yg bakal tumbang nie sendiri tak dapat membantu perjanjian damai pula bersuara.. harapkan kuasa besar malah semua memihak kepada israel.. tak kah itu diistilahkan sebagai pro-yahudi mabuk dan provokasi terhadap palestine???

sikap amerika yang berat sebelah dan terus membenarkan palestine terus menjadi penjara TERBESAR dunia harus dikecam.. Amerika sendiri merupakan penganas yang mengugat keselamatan iraq, afganistan dan libya seterusnya memporak perandakan umat islam juga harus dikecam.. bagaimana penganas nk berhentikan penganas?? 

pemimpin amerika saling bersiling ganti dari Bush(sampah) kepada Obama.. satupun pemimpin amreka tak boleh pakai.. sebut sahaja amreka pemimpin baik pun akan jadi jahat bila menguasai amreka neh.. diharap umat islam terus mendoakan kemerdekaan palestine dan terhapusnya israel dari peta dunia.. amin.. 

utusan malaysia

Tiada ulasan:

Catat Ulasan