Rabu, 27 Julai 2011

~ Ambiga Dijulang Bak 'WIRA' oleh Penyokong Pas !!

muka cam mintak kaki jew.. opss..

Penyokong pas mmg dasyat dalam dunia nie.. dulu ditentang sekarang dijulang.. itulah perihal keling anti islam nie.. gua bukan nk cakap la gua nie baik tapi gua rasa org Pas nie takde prinsip dulu bukan main sanggup 'jihad' menentang ambiga sekarang ada smpai berpelukkan.. 

Dalam sidang debat yg dianjurkan oleh sinar harian penyokong ambiga bukan main menganjing pegawai SPR (islam/melayu) dan sakan nya menjulang ambiga yg tiada pertalian darah.. tu la gua rasa pas nie mmg hebat !! mengetepikan akidah sesama islam dan sanggup menjulang bukan islam demi kepentingan politik jijik mereka..

ambiga bukan main tersenyum la smpai lesung pipit keluar.. tu belum lesung batu gua melayang melanton - lanton kalau tak benjul semua nya kepala penyokong pas nie.. 

video
klik sini  

Datuk Wan Ahmad Wan Omar (islam/melayu) di booo
ambiga (keling/bukan islam) di julang


Tiada ulasan:

Catat Ulasan