Isnin, 31 Januari 2011

~ Islam Mungkin Diselamatkan


jika tumbangnya rejim hosni mubarak maka palestine mungkin dapat diselamatkan.. tidak dinafikan bagaimana mubarak yang dengan jijik dan keji bersatu hati bersama israel mengepung rakyat palestine.. ia boleh dikatakan dan dilihat ibarat penjara dunia oleh penduduk palestine..

budak rasa mubarak harus berundur kerana pemerintahan nya terlalu kejam.. sehingga menyekat bantuan kemanusiaan untuk palestine.. lihat sahaja bagaimana dengan angkuh nya menutup sempadan gaza.. wahal mesir dikatakan antara negara-negara islam.. kenapa beritu kejam pemerintahan beliau sehingga sanggup melihat islam di perlakukan sebegini.. islam dihina, di tuduh jahat , di siksa dan dibunuh.. 

lihat sahaja bagaimana amerika dengan rakusnya menghancurkan iraq, afganistan. dan negara islam yang lain.. islam terus tunduk dengan amerika ibarat lembu dicucuk idong.. negara arab diam membisu.. sedangkan kita seagama.. persoalan nya kenapa?? berapa sangat duit yang ditawarkan??? sehingga nilai kemanusiaan dipertaruhkan.. zalim3!!.. 

JIHAD!!!!... teruskanlah perjuangan mu wahai pejuang...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan