Khamis, 14 April 2011

~ Kempen PEGANG PERUT ANUWAr !!...

perut yang digunakan semasa melakukan aksi prono

muka masa duk cover tahan nafas 

Tepat jam 12 tengah malam ini satu kempen akan diadakan yang dikenali sebagai " kempen memegang perut buncit anuar ibrahim " sesiapa yang berjaya memegang perut nuar sebanyak 10 kali akan dikira sebagai pemenang..

syarat - syarat pertandingan
pegang perut nuar sambil senyum dan mengangkat tangan tanda peace
hendaklah berumo 21 tahun ke atas
warganegara malaysia
hendaklah berlaku secara 'surprise'

ayuh bersama - sama kita menjayakan kempen ini
~ kemana nk sorokkan perut tu?? ~

 Kalau bisa aku cerita'in, pasti kalian tidak akan percaya

13 ulasan:

  1. gambo perbandingan kat atas tu memang sebijik anuwar perez berahim...

    BalasPadam
  2. Assalammualaikum....

    Salam Perjuangan dari Sahabat Gunung.... Blog ini telah saya linkkan di Blog Sahabat-Gunung

    BalasPadam
  3. Salam, saya sudah linkkan blog saudara ke blog saya.

    BalasPadam
  4. Tapi saudara tidak link blog saya di sini?

    BalasPadam
  5. Salam Perjuangan,

    Blog saudara telah saya linkkan dalam blog saya

    Terima kasih

    BalasPadam
  6. salam kepada rakan admin..jika sudi boleh follower sebagai rakan saya di blog http://jkkkpsgkechil.blogspot.com

    BalasPadam
  7. saya dh link ke blog saudara.sama-sama kita merungkai dan mencari kebenaran..ayuhhhhhhhh

    BalasPadam
  8. Salam... saya dh link blog sedara dlm
    www.nalurirakyat.blogspot.com
    tq...

    BalasPadam
  9. dah memang Nuar berahim dow..,,spe lagi..,,memang dia,...,,

    BalasPadam
  10. Pelik... baca pasal benda nh, dikeliligi layout islamic...

    BalasPadam
  11. Tak pelik pun...kerana nama Islam telah diperguanakan parti yg mendakwa ISlam tapi kuat memfitnah

    BalasPadam