Sabtu, 23 April 2011

~ AMARAN - UMAT ISLAM wajib ambik TAU !!


  1. DAP yang ditubuhkan pada 1966 sebenarnya adalah parti cawangan PAP (parti pimpinan Lee Kuan Yew di Singapura) di Malaysia. Kemasukan Singapura ke dalam Malaysia pada 1963 telah menimbulkan konflik antara kerajaan Perikatan dengan PAP kerana PAP telah memainkan sentimen perkauman dan memperkenalkan slogan "Malaysian Malaysia" (mendesak hak sama rata untuk semua kaum).
          Sentimen perkauman berterusan yang dimainkan oleh PAP telah menyebabkan Singapura disingkirkan dari Malaysia pada 1965. PAP memohon untuk terus bergiat aktif di Malaysia tetapi ditolak oleh kerajaan Malaysia. Oleh itu, PAP telah menubuhkan cawangannya di Malaysia iaitu DAP untuk meneruskan perjuangannya (DAP = PAP. Ibarat orang sama cuma tukar baju saje. PAP berjaya melahirkan proksinya. Lihat sungguh licik puak komunis-zionis ini mengatur strategi politiknya untuk memecahkan penguasaan Melayu di Malaysia).

     2.  PAP pernah meletakkan calonnya menentang parti Perikatan pada Pilihanraya Umum 1964. PAP
          bertanding di 9 kerusi dan telah memenangi 1 kerusi melalui calonnya C.V. Devan Nair. PAP ini telah mendapat bantahan keras daripada Perikatan. PAP berhasrat menggantikan MCA sebagai juara suara kaum Cina. 

lagi di klik sini

3 ulasan:

  1. betul bro dap memang komunis yang di syangi oleh nikky ajiz... aku pelik tui..

    boleh link ke
    www.headbomb.blogspot.com

    BalasPadam
  2. aku dah tau lame dah psl nih bro.. mudah- mudahan komunis2 nih xleh nk conquer malaysia.. x rela rasanya.. :)

    BalasPadam
  3. dalam pada kita waspada ngan DAP/PAP cam mana ngan MCA,GERAKAN MIC ...diorg ni OK ke...Mcm banyak gak yg dulu diorg mintak tak dapat...la ni...dapat...dan mintak/komen macam macam lak tentang kedudukan/hak Melayu/Bumiputra....

    BalasPadam