Rabu, 11 Mei 2011

~ ULAMA MUDA UMNO - TAK PATUT AIB ANWAR TAPI KENA BERSUMPAH ..


lidah resmi pakatan rapuh malaysia kini mengeluarkan kenyataan dari ulamak muda umno yg sering kena keji sbb x masuk pas bahawa x baik aib anwar !! tapi dalam rtm dia kata anwar harus bersumpah bagi mengelakan kekeliruan terhadap pertuduhannya.. yg anwar tu bacul kenapa??

anwar ?? biasa la nuhh duk pi cari ulamak pelusuk dunia untuk 'bakup' dia.. ishhh2.. dh la perangai teruk duk kait busuk nama ulamak pulak.. haiyaa.. nuar2.. sudah2 la tu karpal suh taubat la bukan taubuat!!.. 

dakwaan fitnah ke atas pemimpin politik melalui penyebaran rakaman video seks tidak sepatutnya dilakukan kerana ia bertentangan dengan prinsip Islam, kata ulama muda Umno Fathul Bari Mat Jahya dalam satu forum hari ini.

NONE
Fathul Bari berkata, hukum mengaibkan seseorang seperti itu merupakan salah satu daripada 
dosa besar di sisi Islam dan dan tidak sepatutnya dilakukan oleh Umno.


"Kita sepatutnya menutup keaiban manusia dan bukan membukanya," katanya dalam satu forum yang diadakan sempena ulangtahun Umno ke-65 di ibu pejabat parti itu hari ini.

Jelasnya, sekalipun pihak pembangkang pernah bertindak mengaibkan pemimpin parti itu, Umno tidak sepatutnya mengambil tindakan serupa.

Katanya lagi, kesahihan berhubung pelaku di dalam video seks berkenaan juga sepatutnya diserahkan kepada siasatan pihak berkuasa.

"Saya tidak tahu video itu benar atau tidak. Saya tidak tengok, kita serahkan kepada pihak berwajib," katanya lagi dalam sesi soal jawab di forum anjuran satu gabungan NGO Melayu itu.
Pandangannya itu disambut oleh seorang lagi anggota panel, Datuk Ahmad Maslan yang berkata isu rakaman video seks itu tidak melibatkan presiden Umno Datuk Seri Najib Razak, parti BN ataupun Umno sendiri.

sori la gua malas nk wat LINK to malaysia kini yg putar belit merata tu.. duk promot benda bohong buat apa.. buang karan ja!!..

KALAU AKU SEORANG MENTERI : alahai aq tahan nuar dalam ISA bukan umno yg sebar video terkutuk tu.. kawan dia juga si eskey.. haiya.. ingat2 la mati sesaat ja di depan.. 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan