Ahad, 8 Mei 2011

~ PANAS : SELAMATKAH ISLAM DI MALAYSIA?


 DAP kawasan Parlimen Jelutong pada 6 Mei 2011 di Hotel Red Rock, Jln Macalister, Pulau Pinang untuk meraikan pastor-pastor dari Sarawak dan luar negara yang telah membantu kempen DAP di Sarawak.

Kesemua 35 orang pastor tersebut telah mengadakan upacara angkat sumpah dengan membuat bulatan dan bersentuhan tangan masing-masing dan berikrar ingin menjadikan agama Kristian sebagai agama rasmi negara dan Perdana Menteri Malaysia adalah dari penganut agama Kristian. 


Paderi negara luar yang tinggal di Sarawak berucap


Paderi dari Afrika Selatan yang tinggal di Sarawak berucap

Seramai lebih kurang 100 orang yang terdiri daripada petugas pusat khidmat AP Jelutong, para pastor dalam dan luar negara dan ADUN Sarawak telah hadir termasuklah Jeff Ooi AP DAP Jelutong, dan Chiew Chiu Seng ADUN DAP Kidurong.


komen budak : siapakah yang membenarkan pencemaran terhadap agama islam di malaysia?? bermula dengan isu kalimah ALLAH yang di sokong pengunaan nya oleh ulamak2 dari parti PAS dan sekarang timbul isu menjadikan agama kristin sebagai agama rasmi malaysia?? adakah akan dipersetujui oleh golongan2 munafiq ini??? 

1 ulasan:

  1. Perhimpunan yang dilakukan oleh mana-mana pihak sudah pasti ada agenda,lebih-lebih lagi melibatkan kos,Jadi setiap islam hendaklah berwaspada dengan apa yang tersebunyi

    BalasPadam