Rabu, 11 Mei 2011

~ KITA UNDI LU , TP LU TIPU KITA !!! - LIM FAMILY..

JOM selamatkan PULAU PINANG 

assalamualaikum

lagi pengbohongan panas dibongkar penipuan kerajaan zionis di PULAU PINANG.. alahai orang - orang pulau pinang smpai bila nk kena tipu ?? biasa lah orang melayu suka merendah.. tapi jgn sampai dijijik !! 

Ketua Biro Kerajaan Tempatan Parti Gerakan Pulau Pinang, Teh Leong Meng berkata, siapa yang bercakap bohong dalam isu 1,500 rumah yang diminta oleh Eco Meridian Sdn Bhd sebelum bersetuju membina Pusat Konvensyen Antarabangsa Pulau Pinang (Spice). 

Katanya, langkah itu perlu kerana timbul kenyataan yang berbeza beberapa pihak yang terlibat dalam isu berkenaan.Beliau berkata, Setiausaha Politik Ketua Menteri, Ng Wei Aik dalam kenyataannya menjelaskan tiada klausa seumpama itu yang disebut dalam cadangan pemajuan projek berkenaan yang dikemukakan oleh Eco Meridian.

Menurutnya, Wei Aik juga menganggap kenyataan yang dikeluarkan oleh Gerakan sebelum ini sebagai ‘sampah’ kerana tuduhan itu tidak benar sama sekali. 

Ahli Dewan Undangan Negeri (ADUN) Komtar (Wei Aik) itu juga ada menyebut bahawa semakannya dengan Majlis Perbandaran Pulau Pinang (MPPP) mengenainya dan dimaklumkan bahawa tidak timbul klausa seumpama itu,” katanya pada sidang media di Bilik Ketua Pembangkang, semalam. 

kita undi lu , tapi lu tipu kita !!!
panas berapi pendedahan yg kian tenat!!!

KALAU AKU SEORANG MENTERI : KELUARGA LIM kroni xpa umno haram!!.. dasar kaki putar beli alam... 

harga rumah sekarang di pulau pinang 500k!! melayu mana mampu beli ??  mana rumah kos rendah .. nanti kan pendedahan nya...

3 ulasan:

  1. Salam
    sememangnya itu lah dasar yg digunakan oleh pakatan haram untuk mengusir org2 MELAYU.

    Mohon dilink ke Blog Tuan
    http://pemudatg1.blogspot.com
    Modestos

    blog Tuan kan dilink juga.

    BalasPadam
  2. salam
    dah dilink dan difollow,
    mohon dilakukan perkara yg sama

    BalasPadam
  3. Bro, blog lu sudah dilinkkan ke blog gua..Tengkiu.

    BalasPadam