Selasa, 8 Februari 2011

~ MASJID dirobohkan , semua salah UMNO!!!!!


( dh mcm al aqsa markas tu budak tngk.. kesian.. )

Zalim!!!!.. zalim!!!! Zalim!!!!

telah terbukti umno kerajaan terengganu merobohkan masjid di terengganu.. penat -penat depa wat masjid tuuu.. hampa pi roboh buat apa?? x guna betui kerajaan umno.. semua salah umno.. pas baik saja.. maklumlah ali syurga tuk guru..

budak nak tanya la dah ada masjid besaq2 kenapa wat markas untuk orang pas?? kenapa x solat satu sejadah dengan orang umno.. kafirkah kami?? betulkan ALLAH tak terima amalan baik kami?? mana sumber dapat daaaa??... nik aziz dpt wahyu ka??

inilah orang kata ingat diri tu dah bagus tapi masih dibelenggu fahaman 'jahiliah'.. kenapa pas sengaja memecahkan perpaduan umat islam di malaysia dengan hanya berpolitik?? betul ke pas mahu pertahankan islam ' mati - mati '?? atau hanya sekadar mainkan  islam untuk tujuan politik?? pangkat, dan kuasa?? 

buktikan!!!

gambar masjid aka markas yg dirobohkan
klik sini


2 ulasan:

  1. Salam.....Sebenarnya blog saudara sudah berada didalam senaraian kami. Ranking blog saudara 38,662 (MalaysiaRank) dan 7,442,672 (WorldRank) dan sekarang blog saudara telah di link untuk tatapan pengunjung. Semoga Kedudukan akan berubah...... Insyaallah.

    BalasPadam