Sabtu, 5 Februari 2011

~ Nik Aziz sedia Berdialog dengan ULAMAK UMNO

WoWwWW!!!.. 
serius budak takut bila dengar benda nie.. bukan pasai apa takut nik aziz migrain sal benda nie.. ini berita bukan main2 bro.. nik aziz pn leh demam panas!! opsss..

 KAH.. KAH..KAH..

budak tatau la kalau nik aziz kalah nie abis la mad noor derus kena ugutan lagi dengan puak2 pas nie.. parti islam ala samseng la katakan.. mu tak yah royak la mu bawak islam kalau duk keluaq fatwa - fatwa sesat..

Ancaman yang menakutkan?? kah.. kah..

“….ancaman itu jelas menunjukkan Pas mengamalkan budaya samseng sedangkan ia amat bertentangan dengan ajaran Islam….” 

"Saya tidak buat apa-apa pun pada Nik Aziz, saya cuma mahu dia jelaskan kenapa bekerjasama dengan DAP dan Parti Keadilan Rakyat (PKR), jadi kenapa ancam keselamatan saya," 

"Ini (ugutan) menunjukkan budaya Pas ala samseng, Islam di mana? Perangai samseng, Nik Aziz sendiri pun pernah terjemah Allah pun samseng, ini contoh yang diberikan oleh pemimpin Pas kepada ahli-ahlinya” Mohd. Nor Deris

budak sokong dengan debat nie sbb kita akan nampak betulkah nik aziz nie betul2 nak pertahan kan islam.. sedangkan selama nie banyak fatwa-fatwa yang menyesatkan.. betul ke parti pas nie parti islam semalaysia?? ke parti ajaran sesat??

Tiada ulasan:

Catat Ulasan