Jumaat, 10 Jun 2011

~ USTAZ KAZIM BERJUANG DEMI ISLAM !! BKN POLITIK DAN KUASA

amal makruf nahi mungkar!! yang hak dikatakan hak dan yang batil dikatakan batil

assalamualaikum

TAHNIAH gua ucapkan kepada ustaz kazim yang baru - baru nie di buang dari pas perak setelah lantang memperjuangkan islam di malaysia.. gua kenal ustaz kazim nie dari YOUTUBE yang lantang menyuarakan hukum hakam yang terkena batang idung parti pembangkang sndri.. ustaz mcm nie la baru dikatakan memperjuangkan islam bukan untuk kepentingan kuasa yang diinginkan...

gua mmg respek setiap ceramah yang diberi oleh ustaz kazim kenapa baru kita akan paham landasan agama islam yang perlu kita perjuangkan.. bkn untuk kepentingan politik dan kuasa yang dikejar terutamanya kepada yg gila kuasa nk jadi Perdana Menteri dan menawan Putrajaya @ sungai buluh.. 

TAHNIAH USTAZ KAZIM
Berjuanglah saudara untuk memertabatkan agama islam 
Amin

sebab - sebab ustaz kazim dibuang dari Pas
.
 Usul agar Ustaz Kazim Elias dipecat keanggotaannya dari PAS. Ini disebabkan beliau telah bertindak sebagai duri dalam daging dengan menghentam PAS secara terang-terangan terutamanya dalam isu berkaitan penglibatan PAS dalam Pakatan Rakyat. 

Tindakan ini amat penting agar beliau tidak merosakkan fahaman Umat Islam termasuk sebahagian ahli PAS sendri yang terpengaruh dengan kepetahannya berpidato. Muktamar bersetuju bahawa beliau telah menggunakan hujah yang begitu dangkal dan tidak langsung mengambilkira dasar Tahalluf Siasi yang telah diluluskan oleh Majlis Syura Ulamak.

 Beliau juga sebelum ini pernah dikesan menghuraikan hukum dan mentafsir Al-Quran tidak berdasarkan tafsiran ulamak mufassirin. Adalah diharapkan agar semua Kawasan dan Cawangan PAS di seluruh Negeri Perak tidak lagi menggunakan khidmat beliau dalam semua program anjuran parti.

sebab sebenarnya ustaz kazim dibuang dari Pas

beliau lantang menyuarakan hukum - hukum islam terutamanya yang terkena batang hidung pemimpim pembangkang. beliau juga menolak usaha sama perjanjian Pas dan dap kerana bagi beliau dap hanya duri dalam daging bagi agama islam.. kepetahan beliau berpidato dianggap boleh membuka pekung di dada dan salah silap pR.. malahan dalam ceramah - ceramah beliau banyak berlintang arus dengan kepimpinan ketua umum dan musyidul am Pas..


8 ulasan:

  1. Ustaz Kazim, selamat berjuang, selamatkan bumi malaysia ini dari kaki-kaki politik rakus, kotor, hina dan jijik yang menghalalkan segala cara. Asalkan dapat kuasa. Semoga Allah menampakkan kebenaran dan meneggelamkan kefasikkan.

    BalasPadam
  2. puak-puak tu kalo sebelah depa..semua betoi yOb..tengok juak-juak dia serang ustaz kazem...apa depa tk kata...insyaallah...ramai lagi di luar yg cintakan islam dan melayu islam..
    teruskan membimbing kearah kebenaran..ustaz..

    BalasPadam
  3. aku minat gila2 dgn ustaz kazim ni..bagi aku dia ni lah pejuang islam sebenar...cakap dan perbuatan semua berlandaskan hukum islam dan sunnah nabi..kalau ada ramai lagi mcm ustaz kazim,insyallah semua org akan lebih faham tentang islam..

    BalasPadam
  4. Alhamdulillah. Semoga Ustaz Kazim terus berjuang demi kebenaran daripada diperalatkan oleh orang politik. Banyak hukum yang dibaca sekerat oleh beberapa penceramah, telah dihuraikan oleh beliau dengan perbandingan yang logik. InsyaAllah.

    BalasPadam
  5. Ini lah satu2 nya ustaz yg berfikiran kontemporari tapi berlandaskan hukum dan sunnah. D harap banyak lagi ustaz2 yg seperti beliau yg benar2 perjuangkan Islam dan tidak terikut beruk2 PAS dan Nik Najis yg bodoh dan nyanyok 2. Allahuakbar!!!!

    BalasPadam
  6. USTAZ KAZIM is MAN in MALAYSIA............yg salah tetap salah....belah mana pon x kira......sapa yg mkn cili, pedas nya rasa sendri ye........

    BalasPadam
  7. Saya telah lama mengikuti ceramah2 Uztaz Kazim dan pada pendapat saya ceramah beliau tidak memihak kepada mana2 parti politik. Bahkan ceramah beliau adalah berlandaskan kpd ajaran Islam yng sebenarnya. Tahniah Uztaz Kazim! Usah gentar dan takut dalam menegakkan yang Hak!Alangkah bagusnya sekiranya lebih ramai cerdik pandai, alim ulama berpendirian seperti Uztaz Kazim. Inilah ulama calon Syurga bukan seperti oztaz2 PAS yng menjadikan Islam sebagai perkakas politik mereka.

    BalasPadam
  8. Salam.. jom dengar kuliah ustaz kazim blog Saye

    cari tag ceramah agama..

    x pun : pemudattbc: ustaz kazim..

    ^^

    BalasPadam